فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن گفت: دشمنان در مواجهه با جمهوری اسلامی به یک فقر راهبردی رسیده‌اند و برای همین دست به چنین جنایات وحشیانه‌ای می‌زنند.
کد خبر: ۹۵۶۸۵۶۳
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

 دشمنان در مواجهه با جمهوری اسلامی به یک فقر راهبردی رسیده‌اند

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن، سرهنگ علیرضا جنیدی در آیین گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت عده‌ای از هم‌وطنان در حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: ایران اسلامی بااقتدار در مسیر بالندگی و رشد حرکت خواهد کرد و با این گونه اقدامات کور تروریستی دشمنان نمی‌توانند به اراده ملت ایران خدشه‌ای وارد کنند.

 وی افزود: بعد از شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی این حرکات از سوی دشمنان و بدخواهان نظام شدت گرفته است و به خیال باطل خود می‌خواهند جلوی این گونه حرکت‌های فرهنگی را متوقف کنند؛ ولی دشمنان بدانند نسل سلیمانی‌ها در راه است و انتقام سختی را از آنها خواهیم گرفت.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن بیان کرد: ملت ایران همواره در همه صحنه‌ها به فرمان رهبری لبیک و این مهم را در همه صحنه‌ها به اثبات رسانده‌اند و در تشییع‌جنازه شهدای حادثه تروریستی کرمان، راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفندماه یک سیلی محکمی به دشمنان خواهند زد.

ملت ایران از شهادت هیچ هراسی ندارند

 دشمنان در مواجهه با جمهوری اسلامی به یک فقر راهبردی رسیده‌اند

 حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی، امام‌جمعه بردسکن نیز در این مراسم عنوان کرد: دشمنان خیال کرده‌اند با این حرکات مردم صحنه را خالی می‌کنند؛ ولی کور خوانده‌اند ملت ایران از شهادت هیچ هراسی ندارند؛ بلکه دشمنان از خون شهید سلیمانی نیز هراس دارند که این‌گونه حرکات کور تروریستی را انجام می‌دهند.

 وی تصریح کرد: ملت ایران در تمامی صحنه‌های نظام حضور گسترده‌ای دارند و تاکنون عشق و وفاداری خود را به‌نظام و رهبری به اثبات رسانده‌اند و هیچگاه شهادت مانع راه و اصول ملت نمی‌شود؛ بلکه مصمم‌تر مسیر بالندگی و رشد ایران اسلامی را ادامه خواهند داد.

 امینی مطرح کرد: ملت ایران از شهادت هراسی ندارند چرا که شهادت رسیدن به کمال واقعی است و امروز دشمنان از خون شهید سلیمانی به‌مراتب از زنده‌بودن او در هراسند.

 وی در بخش دیگری از مطالب خود بر مطالعه وصیت‌نامه سردار شهید سلیمانی تأکید کرد و به ویژگی‌های این شهید بزرگوار در حوزه‌های مختلف اشاره و عنوان کرد: شهید سلیمانی نهایت اخلاص را داشت و در هر کجا که به حضور وی نیاز بود لبیک و در راستای حل مشکلات مردم هیچگاه کوتاهی نمی‌کرد.

امام‌جمعه بردسکن گفت: اگر می‌خواهیم دِین خود را به حاج‌قاسم و دیگر شهدای نظام اَدا کنیم راهی جز این نداریم که وصایای این شهدا را بیشتر مطالعه کرده و در امور کاری خود عملیاتی کنیم.

 اجرای گروه سرود نسل سلیمانی‌ها از واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی خواهر و برادر شهید فهمیده و کوثر و مرثیه‌سرایی کربلایی علی عظیمی یکی از مداحان اهل‌بیت در وصف سردار شهید سلیمانی و به‌شهادت‌رسیدن تعدادی از زائران مزار سردار دل‌ها از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها